فریاد از این دل فریاد

می خوام از عشق بنویسم از خون دلهایی که بهم داد از رنجنامه ی یکی از دو خط موازی که ... از اشک و گریه های شبانه ام و از اینکه ...

فریاد از این دل فریاد

می خوام از عشق بنویسم از خون دلهایی که بهم داد از رنجنامه ی یکی از دو خط موازی که ... از اشک و گریه های شبانه ام و از اینکه ...

زورق شکسته

 

یا لطیف 

 

... خیلی فکر کردم برای تشابه اوضاع و احوالم چی پیدا کنم تا رسیدم به این واژه 

 

 «   زورق شکسته  » 

 

فکرشو بکن یه زورق شکسته که موج های کوبنده ی دریا کوبیدنش به ساحلی صخره ای و در هم شکسته. به هیچ دردی نمی خوره جز سوزاندن. 

 

***  

 

نشسته ام من به ما تم دل

شکسته زورق نشسته در گل

به ساحلی که دورم از نگاه تو

به ساحلی که دورم از نگاه تو

من ز چشمان روزگار چون سرشکی چکیده ام

رنگ شادی رو ای خدا به عمر خود ندیده ام 

 

***   

 

***  

 

خدا کمکم کن 

 


من کیم؟؟؟

 

یا لطیف 

 

                          من کیم ؟ تصویر گنگ زندگی عکس مرگ خنده ها در زیر قاب

                          من کیم ؟ گم کرده راهی در ظلام خسته ای چشم انتظار آفتاب

  من کیم ؟ افسانه ای افسون شده فصل غم آلوده ای از یک کتاب 

من کیم ؟ آشفته حالی مضطرب تشنه ای در شور زار التهاب 

 من کیم ؟ بیمار عشق آتشین بی طبیب افتاده ای در رختخواب  

    من کیم ؟ حسرت کشی حیرت نسیب بی جوابی در دو راه انتخاب  

 

 

 

     آرزو دارم بمیرم   

 

***

واسه دل خودم

 

 یا لطیف 

 

*** 

چنان دل کندم از دنیا 

 

که شکلم شکل تنهایی است 

 

ببین مرگ مرا در خود 

 

که مرگ من تماشایی است 

 

***  

 

 

*** 

 

حال من دست خودم نیست 

 

دیگه آروم نمی گیرم 

 

دلم از کسی گرفته 

 

که می خوام براش بمیرم 

 

***