فریاد از این دل فریاد

می خوام از عشق بنویسم از خون دلهایی که بهم داد از رنجنامه ی یکی از دو خط موازی که ... از اشک و گریه های شبانه ام و از اینکه ...

فریاد از این دل فریاد

می خوام از عشق بنویسم از خون دلهایی که بهم داد از رنجنامه ی یکی از دو خط موازی که ... از اشک و گریه های شبانه ام و از اینکه ...

من کیم؟؟؟

 

یا لطیف 

 

                          من کیم ؟ تصویر گنگ زندگی عکس مرگ خنده ها در زیر قاب

                          من کیم ؟ گم کرده راهی در ظلام خسته ای چشم انتظار آفتاب

  من کیم ؟ افسانه ای افسون شده فصل غم آلوده ای از یک کتاب 

من کیم ؟ آشفته حالی مضطرب تشنه ای در شور زار التهاب 

 من کیم ؟ بیمار عشق آتشین بی طبیب افتاده ای در رختخواب  

    من کیم ؟ حسرت کشی حیرت نسیب بی جوابی در دو راه انتخاب  

 

 

 

     آرزو دارم بمیرم   

 

***

نظرات 2 + ارسال نظر
:: چت روم اختصاصی دختران ایرونی :: یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:15 ب.ظ http://www.mihanchat.com

سلام دوست عزیزم

امیدوار دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:34 ق.ظ

سلام
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برات بهترین آرزو رو دارم
مواظب خودت باش
و
یا علی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد