فریاد از این دل فریاد

می خوام از عشق بنویسم از خون دلهایی که بهم داد از رنجنامه ی یکی از دو خط موازی که ... از اشک و گریه های شبانه ام و از اینکه ...

فریاد از این دل فریاد

می خوام از عشق بنویسم از خون دلهایی که بهم داد از رنجنامه ی یکی از دو خط موازی که ... از اشک و گریه های شبانه ام و از اینکه ...

زورق شکسته

 

یا لطیف 

 

... خیلی فکر کردم برای تشابه اوضاع و احوالم چی پیدا کنم تا رسیدم به این واژه 

 

 «   زورق شکسته  » 

 

فکرشو بکن یه زورق شکسته که موج های کوبنده ی دریا کوبیدنش به ساحلی صخره ای و در هم شکسته. به هیچ دردی نمی خوره جز سوزاندن. 

 

***  

 

نشسته ام من به ما تم دل

شکسته زورق نشسته در گل

به ساحلی که دورم از نگاه تو

به ساحلی که دورم از نگاه تو

من ز چشمان روزگار چون سرشکی چکیده ام

رنگ شادی رو ای خدا به عمر خود ندیده ام 

 

***   

 

***  

 

خدا کمکم کن 

 


نظرات 2 + ارسال نظر
امیدوار سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام به زورق شکسته
اسمی بهتر از این نبود رو خودت بذاری؟
منو ببین
اسمم رو گذاشتم امیدوار تا هر بار اسمم یادم میاد امیدم بیشتر بشه
اونوقت جنابعالی........
برات بهترین آرزو رو دارم
و
یا علی مدد

امیدوار دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:13 ق.ظ

سلام زورق شکسته
هنوز اسمت همونه؟ عوضش کنی بهتره ها
ولادت امام رضا رو بهت تبریک میگم
و برات بهترین آرزو رو دارم
مواظب خودت باش و
یا علی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد