فریاد از این دل فریاد

می خوام از عشق بنویسم از خون دلهایی که بهم داد از رنجنامه ی یکی از دو خط موازی که ... از اشک و گریه های شبانه ام و از اینکه ...

فریاد از این دل فریاد

می خوام از عشق بنویسم از خون دلهایی که بهم داد از رنجنامه ی یکی از دو خط موازی که ... از اشک و گریه های شبانه ام و از اینکه ...

دلم گرفته از خودم

 

یا لطیف  

 

یک ساعتی هست که این صفحه را باز کرده ام تا پست جدید را بزنم. دستم به نوشتن نمی رفت. رفتم سری به وبلاگها زدم. وبلاگهایی که هر کدومشون یه جام از درد و غم به کامم می ریزن. رفتم به گذشته ها دست نوشته های خودم را خوندم. دیدم دلم برای خودم می سوزه ادامه ندادم. حس کردم برم سر وقت وبلاگهای دیگه. و گشتم و گشتم و دیدم هیچ جایی هیچ وبلاگی حتی یک خط برای من ننوشت. باز دیدم دلم برای خودم می سوزه برگشتم اینجا. برگشتم بنویسم یه روزی ایمانی داشتم که مو لای درزش نمی رفت. همون روز مغرور شدم همون روز خدا منو در هم شکست و حالیم کرد عددی نیستم رقمی نیستم هیچی نیستم. امروز هم داره حالیم می کنه ... نمی تونم بگم فقط می تونم بگم درمون خیلی از دردها همون دردکشیدن هاست.  

 

دلم گرفته. اشک هام میاد تا لبه ی مژه هام و برشون می گردونم. آخه دیگه می خوام سنگ باشم. سخت تر و سنگ تر از سنگ خارا. می خوام دلم را به دار بزنم می خوام جوری سکوت کنم که سکوت هم از دست من به امان بیاد.  

 

می خوام تلخ ترین غصه ها و دردها را در خودم پنهان کنم و حالا که تنهاییم پایانی نداره دنبال کسی غیر از خودم نگردم.  

 

می خوام با این نوشته ها به جنونم شاید یا خاکستر شدنم یا بیهوده بودنم بخندم.  

می خوام بگم ... 

 

دلم از خودم گرفته خیلی زیاد خیلی زیاد خیلی زیاد. 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
milad پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:23 ب.ظ http://milad-love.blogsky.com

سلام .
وبلاگ قشنگی داری خوشحال میشم به منم سری بزنی .

... چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ب.ظ

حال من دست خودم نیست دیـگــه آروم نـــمیگیـرم
دلم از کســـی گرفتــــــــــه که میخوام براش بمیرم . . .

ناتالی یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:47 ب.ظ

سلام
قالب وبلاگتون بی روحه
بی احساسه
به نوشته هاتون نمیاد

... شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:47 ق.ظ

سلام
خوبی؟
قالب وبت جالب شده
مواظب خودت باشید و
یا علی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد