فریاد از این دل فریاد

می خوام از عشق بنویسم از خون دلهایی که بهم داد از رنجنامه ی یکی از دو خط موازی که ... از اشک و گریه های شبانه ام و از اینکه ...

فریاد از این دل فریاد

می خوام از عشق بنویسم از خون دلهایی که بهم داد از رنجنامه ی یکی از دو خط موازی که ... از اشک و گریه های شبانه ام و از اینکه ...

خسته

  

بنام تو خدا 

 

خدایا تو خستگی را در اعماق فریادهای نهان در سکوتم می شنوی مگه نه؟

 

خدایا میدونم این خستگی چشمهای تو را هم گریان می کنن مگه نه؟

 

خدایا من گریه ات را دوست دارم

 

خدایا من دیوانه ام مگه نه؟  

 

نظرات 4 + ارسال نظر
باران پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:55 ب.ظ

...
شعریست در دلم.
شعری که لفظ نیست هوس نیست ناله نیست.
شعری که آتش است.
شعری که می گدازد و می سوزدم مدام.
شعری که آشنا ننماید به هیچ گوش.
شعری که بستگی نپذیرد به هیچ نام.


شعریست در دلم. شعری که دوست دارم و نتوانمش سرود.
می خواهمش سرود و نمی خواهمش سرود.
شعری که چون نگاه نگنجد به قالبی
شعری که چون سکوت فرومانده بر لبی
شعری که شوق زندگی و بیم مردن است
....

امیدوار چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:38 ق.ظ

سلام
سلام با کلی احساس مشترک
سلام با کلی ...
بگذریم
گذشته گذشت
سلام با کلی امید برای فردایی بهتر
برات بهترین آرزوها رو دارم
در پناه حق

امیدوار چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ب.ظ

سلااااااااااااام
خوبید؟
کجایید شما؟؟؟؟؟؟

مریم جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ب.ظ

سلام

خوبید ؟
واقعا حیفه که دیگه چیزی تو این وبلاگ نمی نویسید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد