فریاد از این دل فریاد

می خوام از عشق بنویسم از خون دلهایی که بهم داد از رنجنامه ی یکی از دو خط موازی که ... از اشک و گریه های شبانه ام و از اینکه ...

فریاد از این دل فریاد

می خوام از عشق بنویسم از خون دلهایی که بهم داد از رنجنامه ی یکی از دو خط موازی که ... از اشک و گریه های شبانه ام و از اینکه ...

قدر آیینه بدانیم

 

بنام او که همیشه با ماست 

 

تا که بودیم نبودیم کسی                   کُشت ما را غم بی همنفسی  

تا که رفتیم همه یار شدند                   خفته ایم و همه بیدار شدند 

 قدر آینه بدانیم چو هست                   نه در آن وقت که اقبال شکست  

 

***  

 

دید مجنون را یکی صحرا نورد     در میان بادیه بنشسته فرد
ساخته بر ریگ، ز انگشتان قلم     می زند حرفی به دست خود رقم
گفت ای مفتون شیدا، چیست این؟     می نویسی نامه؟ سوی کیست این
هر چه خواهی در سوادش رنج برد     تیغ صرصر خواهدش حالی سترد
کی به لوح ریگ باق ماندش؟     تا کسی دیگر پس از تو خواندش
گفت شرح حسن لیلی می دهم     خاطر خود را تسلی می دهم
می نویسم نامش اول از قفا     می نگارم نامه ی عشق و وفا
نیست جز نامی از او در دست من     زان بلندی یافت قدر پست من
ناچشیده جرعه ای از جام او     عشق بازی می کنم با نام او

 

نظرات 1 + ارسال نظر
فا چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:02 ب.ظ

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَى نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ؛ به زنان و جوانان ایرانی که مورد قتل، تجاوز، زندان، تهمت و ... قرار گرفته‌اند اجازه (جنگ با ولایت فقیه) داده شد، زیرا آنها از دشمن (ولایت فقیه) سخت ستم کشیدند و همانا خدا بر یاری آنها قادر است.

وَ إِذَا الْمَوْءُودَةُ سُئِلَتْ (مهسا، کیان، کودکان هوایپمای اوکراینی) ﴿8﴾ بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ (برای امنیت خامنه ای و تروریست های سپاه)﴿9﴾

وَمَنْ قُتِلَ مَظْلُومًا فَقَدْ جَعَلْنَا لِوَلِیِّهِ سُلْطَانًا فَلَا یُسْرِفْ فِی الْقَتْلِ إِنَّهُ کَانَ مَنْصُورًا

و کسی که (مانند مهسا امینی) خونش به مظلومی و ناحق ریخته شود (با باتوم توی بازداشتگاه پلیس ایران) ما به ولیّ او (خانواده اش) حکومت و تسلط (بر قاتل) دادیم پس (در مقام انتقام) آن ولی در قتل و خونریزی اسراف نکند (فقط قاتلان مهسا را قصاص کنند: خامنه ای، رئیسی، اژه ای، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی) که او از جانب ما مؤید و منصور خواهد بود.

امسال ایران عید ندارد؛ چون امسال ایران «مهسا و کیان» ندارد، خمینی برای انقلاب شومش عید نوروز 1357 و جشن نیمه شعبان آن سال را ممنوع کرد و انقلاب دروغین اسلامی را با وعده آب و برق مجانی به سرانجام رساند و برای همیشه شادی و لبخند را از ایران و ایرانی گرفت، ما هم امسال در فراق عزیزان شهیدمان، عید نداریم و نمی گذاریم عید بگیرند. آنان که ایران را ماتمکده و عزاخانه کردند نباید شاد باشند و شادی کنند، همانگونه که برای قصاب سلیمانی کودک کش ایران را سیاهپوش و ماتمکده کردند، ما هم نمی‏گذاریم بر جنازه عزیزانمان شادی کنند و بر اشک یتیمانمان لبخند بزنند تا سرکوب ما احساس غرور و سرمستی کنند. همانطور که ایران را عزاخانه کردند، ما هم برایشان عزاخانه می کنیم. دست به دست هم دهیم نگذاریم بر خون عزیزانمان شادمانی کنند و دل مادران و فرزندان داغدارمان بیشتر بسوزانند. «قسم به خون شهیدان (مهسا و کیان)، نمی گذاریم شادی کنند دژخیمان». در ایّام نیمه شعبان و نوروز و فطر، عکس مهسا و کیان را همه جا پخش می کنیم، تا همه بدانند امسال عزاداریم و عید نداریم؛

اکنون که حکومت خونریز آخوندی به گمان بیهوده، و با باتوم و اعدام جوانانمان، اعتراضات را سرکوب کرده و مملکت را خفقان گرفته، اکنون نوبت ماست و باید انتقام سخت بگیریم و کاری کنیم اول هر هفته حکومت و حکومتی ها با کابوس نام و عکس مهسا امینی و پرچم شیر و خورشید ایران از خواب بلند شوند. صبح هر روز شنبه، عکس ها و نام و یاد مهسا امینی همه جا نقش بسته باشد. روی دیوارها، روی سرویس حمل و نقل عمومی (بدنه و داخل اتوبوسها، متروها، تاکسی ها) تیرهای چراغ برق و حتی آسمان شهرها با بادکنکهای اعتراضی که وقتی می ترکند تراکت و بروشورهای مهسا امینی رو روی سر شهرها خالی کنند. هرجا اسم خمینی و سلیمانی هست، با رنگ پاک شود و اسم مهسا امینی نوشته شود. هر جا هم تجمع و مراسم حکومتی بود (راهپیمایی، نماز جمعه، تجمع برای ترانه ها و سرودهای حکومتی)، نام و یاد مهسا امینی را به هر صورت شده زنده نگه داریم، از نوشته روی دیوار، تا پخش تراکت و بروشور و پخش کردن بروشور مهسا امینی از آسمان و ... .

در برابر دستگیری زنان و دختران بی حجاب و معترض، و در انتقام خون شهیدانمان، از آنان انتقام سخت می گیریم، شعارمان «ناموس در برابر ناموس»: وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ؛ و آنان که ظلم و ستم کردند (مهسا امینی و دخترانمان را کشتند و تجاوز کردند) به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند (با برهنگی زنانشان و انتشار عکس های برهنه آنان). برای ترساندن حکومتی ها هم با گروگان گرفتن زنان و دختران حکومتی و انتشار عکس و فیلم برهنه آنان در فضای مجازی و رها کردن برهنه آنها در خیابان، به همه حکومتی ها نشان می دهیم در این تصمیم جدی هستیم، در برابر دستگیری و توهین به هر زن و دختر بی حجاب، کلوخ انداز را سنگ پاداش است، همان انتقامی که با عمامه پرانی از آخوندها گرفته شد، از زنان چادری گرفته می شود تا حرمت زنان بی حجاب مثل حرمت زنان چادری باشد و انتخاب لباس، برای همه مجاز باشد.

حکم دادگاه مردمی ایران زمین درباره آقازاده های خائن:

الف) مجتبی و میثم خامنه ای: به جرم کشتار معترضان در 30 سال حکومت ظالمانه و غاصبانه خامنه ای به خصوص مهسا (نماد زنان شهید ایرانی) و کیان (نماد کودکان مظلوم و شهید ایرانی)، رساندن هشتاد درصد مردم ایران زیر خط فقر و زباله گرد کردن ایرانیان شرافتمند و آبرومند، حیف و میل میلیاردها دلار سرمایه ایرانیان در نابودی کشورهای مسلمان (سوریه، عراق، یمن) به اسم نابودی اسرائیل (اینان مزدور اسرائیل هستند، به اسم اسرائیل، کشورهای اسلامی را نابود کردند و تخم مبارزه با اسرائیل را در نطفه خفه کردند): شما حکم دهید.

ب)حسن خمینی: به جرم تایید سرکوب اعتراضات و اعدام جوانان ایران و حیف و میل میلیاردها تومان سرمایه ایرانیان در ساخت بزرگترین معبد سیک ها در جهان (قبر خمینی): شما حکم دهید (علاوه بر خراب کردن معبد سیکها در تهران).

ج) محمدرضا سیستانی و جواد شهرستانی: به جرم سکوت یا تایید سرکوب معترضان در سوریه، عراق و خصوصا ایران، و هزینه کردن میلیونها دلار وجوهات شیعیان و سهم مبارک امام زمان به جای ترویج مذهب شیعه، در سرکوب اعتراضات مردم سوریه (اهل سنت)، عراق (شیعه و سنی) و به خصوص زنان و کودکان سنی و شیعه ایران (30 سال است هر ماهه مسئولان استانی و کشوری و تروریست های حزب الله به دیدن جواد شهرستانی می آیند و با حواله های ریالی و ارزی خارج می شوند و اینگونه تحریم های بین المللی را دور می زنند، که اسناد آن موجود است): شما حکم دهید.

دست به دست کنید برسد به دست همه ایرانیان، به خصوص ایران داخل کشور تا در شادی و شادمانی دژخیمان سهیم نشوند

مرثیه ای برای لیلا

هرگونه بازنشر و تولید اثر هنری از این داستان به شرط هزینه کرد آن در راه آزادی زنان ایران و باحق کپی رایت، مجاز است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد