فریاد از این دل فریاد

می خوام از عشق بنویسم از خون دلهایی که بهم داد از رنجنامه ی یکی از دو خط موازی که ... از اشک و گریه های شبانه ام و از اینکه ...

فریاد از این دل فریاد

می خوام از عشق بنویسم از خون دلهایی که بهم داد از رنجنامه ی یکی از دو خط موازی که ... از اشک و گریه های شبانه ام و از اینکه ...

با گریه نوشتم

 

با گریه نوشتم که: 

 

خانه خراب توشدم

به سوی من روانه شو

سجده به عشقت میزنم

منجی جاودانه شو

ای کوه پرغرور من

سنگ صبور تو منم

ای لحظه ساز عاشقی

عاشق با تو بودنم

روشنترین ستاره ام

میخواهمت میخواهمت

تو ماندگاری در دلم

میدانمت میدانمت

ای همه وجود من نبود تو نبود من ...    

 

 

 

 

امروز خیلی از دستت گریه کردم   

 

نظرات 5 + ارسال نظر
باشماق سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

مرد مگه گریه می کنه

تنها پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ب.ظ

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تنها پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:09 ب.ظ

دلم خیلی گرفته....

خوش به حالت. نه خوش به حالش.......................

... سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ب.ظ

س.مهربان دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 10:40 ق.ظ

گریه نکنی سهیل بابا، نه، گریه ماله مَرده… فقط سرتو بگیر بالا گریه کن.دیالوگی از فیلم حوض نقاشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد