فریاد از این دل فریاد

می خوام از عشق بنویسم از خون دلهایی که بهم داد از رنجنامه ی یکی از دو خط موازی که ... از اشک و گریه های شبانه ام و از اینکه ...

فریاد از این دل فریاد

می خوام از عشق بنویسم از خون دلهایی که بهم داد از رنجنامه ی یکی از دو خط موازی که ... از اشک و گریه های شبانه ام و از اینکه ...

یه ای کاش بد...


بعضی وقتها با اینکه می دونم آرزوی بدیه ولی میگم



کاش عاشقت نمی شدم


نظرات 3 + ارسال نظر
... دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ق.ظ


دلگیرم از دست خودم کاش عاشقت نمی شدم
هر جوری می خواستم نشد از غم یه ذره م کم نشد

من موندم و تنهاییام از دنیا هیچی نمی خوام
عاقبت منو نگاه! اشتباه پشت اشتباه

هر روز عاشقتر شدیم تو عشق خاکستر شدیم
سوختیم ولی به آرزومون نرسیدیم

فقط گریه، فقط عذاب صد تا سوال بی جواب
نه من، نه تو، از عاشقی خیری ندیدیم

:((

000 دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:45 ب.ظ

این کاش / ماله 24 بهمن بود. الانم می گی کاش عاشقت نمی شدم؟؟؟؟

;)

... یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ق.ظ

داشتی زندگیتو می کردی
داشتم زندگیمو می کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد