فریاد از این دل فریاد

می خوام از عشق بنویسم از خون دلهایی که بهم داد از رنجنامه ی یکی از دو خط موازی که ... از اشک و گریه های شبانه ام و از اینکه ...

فریاد از این دل فریاد

می خوام از عشق بنویسم از خون دلهایی که بهم داد از رنجنامه ی یکی از دو خط موازی که ... از اشک و گریه های شبانه ام و از اینکه ...

واسه دل خودم

 

 یا لطیف 

 

*** 

چنان دل کندم از دنیا 

 

که شکلم شکل تنهایی است 

 

ببین مرگ مرا در خود 

 

که مرگ من تماشایی است 

 

***  

 

 

*** 

 

حال من دست خودم نیست 

 

دیگه آروم نمی گیرم 

 

دلم از کسی گرفته 

 

که می خوام براش بمیرم 

 

*** 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
یه مجنون چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:00 ق.ظ

برای من از دل شکسته نگو
که دلی دارم شکسته تر از سکوت
شکسته از درد…………
شکسته از زخم………..
شکسته از عشق……...
شکسته از گناه………..
شکسته از تنهایی…….
بر خواهم داشت این تکه های تنهایی را
و لباسی خواهم دوخت سپید از این همه سیاهی
برای خودم توشه ای خواهم ساخت پر از محنت و رنج
شاید خدا مرا بخشید
شاید……….....

یک بنده خدا چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:05 ق.ظ http://www.zandgi.blogsky.com

سلام
وبلگ قشنگی دارید ولی این قدر از زمونه دلگیر نباشید. این روزها توی این عالم خاکی به نوعی همه دلشون گرفته صبح تا شب پی یه لقمه نان حلال می دوند ولی از زندگی آن لذتی را که باید ببرند نمی برند یاد شعر معین افتادم که می گه
دلم گرفت از آسمون هم از زمین هم از زمون
به وبلاگ ما هم سری بزنید
سعی کنید به زندگی همیشه با دید مثبت نگاه کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد